DETTA HÄNDER NU I VECKAN SOM KOMMER:

Hej på er. Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar, för det har jag! Imorgon åker jag och 15 andra brudar på Elit Flick Läger i Halmstad och spelar MASSA fotboll. Distiktslaget alltså, eller det är bara 16 styckna som blivit uttagna. Ooh så kommer det dit en massa andra distrikt och sådär, ni har säkert hört om det lägret förut, ett as stort läger iaf! Orkar inte förklara så mycket mer. Och det är mobilförbud, man får bara ha den typ på kvällen innan man ska sova, kanske, så jag kommer först och främst inte blogga för ens kanske på nästa måndag Och på mobilen kan jag kanke nås på kvällen måndag, tisdag, onsdag, torsdag och på dagarna kan jag inte nås. annars så kan jag nog nås för det mesta. kommer hem på fredag natt och sen på lördag morgon drar jag på träningesläger igen med laget, elller laget åker ut på fredag och jag kommer ju hem då så jag kommer dit på lördag morgon istället. Mycket fotboll blire! kommer hem på söndag tror jag. SÅÅÅÅ LIGGER DET TIIILL!  

PUSSPUSS// tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback