Miss u hon!

Julia jag saknar dig jätte mycket! Jag har tråkigt nu och det är inte alls bra! Med dig hade jag aldrig tråkigt och det vet du! Men på söndag så kommer du tillbaka och då ska vi ha så jävla kul! Och sen när du kommer tillbaka på riktigt så ska vi ha ännu mer kul... Men jag har fan ingen aning om vad jag ska skriva här, du betyder jätte mycket för mig eftersom du var en av mina första vänner här i Helsingfors, vi klicka så bra och så stack du bara men vi har as bra minnen tsm som ingen kan ta ifrån oss och när du är tillbaka ska vi göra stan osäker igen, haha, jag vet att jag är en tönt som skriver såhär men jag bryr mig inte... ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du är mitt liv älskling! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Juuliaa

Ruth!!! Du fattar inte huur mycke jag älskar dig! Du e underbar. På alla sätt. OCH VAFAN DE E JU BARA FEM DAGAR TILLS VI SES ÄLSKAR DIG MIN GALNA SVENSKA TJEJ! fuck da popo vi drar o cyklar

2013-03-05 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback