första dagen i skoaln 2013

Till min stor förvåning så somnade jag rnt tolv tidden igår och gick upp på en gång när mitt alarm ringde, vilket sällan brukar hända. Skoldagen va väl helt ok, kul att träffa alla igen och så men vi hade vanliga lektioner på en gång, brukar man inte ta det lite lugnt de första dagarna?... Tydligen inte längre, vilket suger. Men det finns inte så mycket att göra åt saken så det är väl bara och stå ut. Är redan skoltrött, och det har gått EN dag, som dessutom va kort. Slutade halv två och tog en buss som gick runt två hem vilket va sjukt skönt. Så nu sitter jag här med oboy och macka och ska se på någon film eller någon liknade. 
Ikväll ska jag på träning, inomhus som tur är. Jaa så har min dag sett ut och fortsättningn på dagen. 
 
Adios Bitchamos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback