Vinst mot Fårösund

Hej på er. Idag så spelade jag match, och vi vann, men typ 3 eller 4 noll, och jag gjorde ett mål. Vilket känndes riktigt grymt faktiskt! *glaaaaaaad*. Och jag är så JÄVLA glad för att jag hade inte ont i mina benhinnor under hela matchen vilken lycka alltså! Men Jag fick lite ont i "hjärtat" och i vaderna, men ont i hjärtat fick jag för att jag förtfarande är sjuk och i vaderna för att jag inte har tränat på två veckor. Men jag kommer inte träna på måndag, ska cykla till träningen, va där och kolla lite, och sen ska jag cykla hem igen. Det får bli min träninng. För att jag vill inte börja överanstränga min benhinnor nu när dom precis blivit bra, så jag ska ta det lite lugnt på träningarna nu i början så kan jag kan komma igår klokt sen och inte bara paja benhinnorna på en gång.
Inatt så kunde jag verkligen inte sova, låg typ opch smsade, twittrade och såg på två flmer fram till klocken 3... Det gick verkligen inte att sova med det var nog för att jag hade sovit så mycket på dagen, från halv nio till halv tre liksom... Hela min dag bara försvann.
Nu ska jag duscha och fixa lite. Sen tror jag att jag dska mublera om lite i mitt rum, fick värsta lusten till det. Haha. De blir säkert bra. Kanta lite bilder så ni får se hur mitt rum ser ut sen också, när det är om mublerat alltså...
BESO // Tanja
bild från i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback