Min helg.


Hej på er! Förlåt för att jag inte bloggat sen sist jag blogga, haha, men jag har inte orkat helt enkelt. I fredags så va det ju skolfoto, jag vene om jag blev så bra på bilden dock, men det kommer inte att bli den som vi fick se för att dte va en som blundade på den bikden, så jag får väll hoppas att jag blev bättre på någon utav de andra bilderna.
Men iaffffff... Min fredag va väldogt blöt om man säger så, för att det regnade ju som FAN hela fredagen, men jag åkte moppe till skolan (det dummaste man kunde göra), och blev helt genomblöt. men han torka till skolfotot, sån jävla tur. Men när jag kom till skolan så hade jag en lektion vid kvart över nio, sen hade jag beting, så jag alex och Viktor drog hem till Alex och chilla i typ över en och en halv timme, SOFT. Sen gick vi och åt, och sen va det skolfoto. Sen fick vi sluta, så jag hade bara en lektion den dagen för att vi hade fått beting på alla andra lektioner, haha, värdelöst. Men sen åkte jag, Hanna, Crille och Viktor moppe hem till Crille i stenkumla och så spela vi xbox och massa annat. Sen när jag och Hanna skulle åka hem till hanna i vibble, så la min moppe av efter typ 100-200 meter. Men vi fick igång den igen, och så hann vi åka ganska långt, men sen så la den ner igen. Och vi fick verkligen inte igång den. Så jag fick gå med moppen från stenkumla till vibble. Det var hemskt, och blött och sjukt jobbigt. SÅ nu ska den in på lagning för att pappa försökte laga den men den funkar fortfarande inte. Men vi kom hem till Hanna tillslut och sen packa hon lite,, sen drog vi hem på Hannas moppe hem till mig och så sov hon här hos mig. Det va sjukt kul, love you! Och på lördagen softa vi mest, sen åkte vi till Vibble sen igen och va med Kalle. VI åt pizza/kebbab med han och lite annat, de va la trevliiiit. Sen så skjussa Hanna mig till lummelunda runt halv nio, Crille och Kalle åkte också med, och så hämtade pappa mig där, så himla snällt gjort utav Hanna, Crille och Kalle!
Resten av lördagskvällen spenderade jag med att plugga...
Idag så gick jag uppkolan åtta, sen åkte jag med pappa till västerheljde och spelade macth med A-laget, och vi vann med 1-0! och gissa vem som gjorde målet? Jo, jaaaaag! Belv skitglad, har inte gjort mål på en utomhusmatch på säkert två år, bara massa assister. Så det kändes ju kul! Sen spelade jag match med mitt eget lag klockan tre, vi vann med 3-0, och jag gjorde en assist.
Sen nu ikväll så skulle jag laga maten för att det var mitt Hemkunskaps beting. Och det allra första jag gjor, är att slinta med kniven när jag skulle dela på en mortot, så jag fick värsta snittet i fingret, MAD SKILLS BRE...
Sen hra jag pluggat, kollat facebook och lyssnat på musik hela kvällen. Och nu ska jag plugga lite till och sen ska jag sussa film. Like always. Kännde att dte här inlägget blev ganksa långt, fullt med massa onödig information och typ töntigt. haha. Men det får gå, för att nu orkar jag verkligen inte skriva om det. Det får duga helt enkelt.
Imorgon är dte skola och fotbollsträningn på kvällen. Är inte speciellet taggad till något utav det, för att jag vet att jag kommer få skäll utav min lärare för att jga inte gjort bajsläxan och för att jag har börjat få problem med mina benhinnor, Det gör så jävla ont och det har bliti svullet. Är typ överansträngd... Hoppas att det fixar sig iaf. Nu ska jag göra det jag skrev.
Adios amigos, BESO // Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback