FÄÄÄÄÄRDIG

Nu är jag äntligen klar med mitt rum Det är ommublerat och nystädat. Jag har rensat bort en massa gammalt onödigt skit också, så nu känns det som att ma¨n har lite koll på vad som finns i lådorna och skåpen.
 
Imorogn är det skola, ska gå upp vid typ kvart i tjugo i sex och duscha sen fixa mig, kanske kommer någon bild på dagens outfi imorgonbitt ocksåt, ojojoj, de har nog aldrig hänt tidigare på denna blogg.
Men just nu så ska jag se på film och sova hade jag tänkt. Har snackat lite skype med min saknade och världens bästa hannzipannzi97. Haha. VI HÖRS, BESO// Tanja
SJUUUUKT dålig bild för att det ser annorlunda ut i verklighetan, det ser mycket bätter ut i verkligeheten också för de delen, men den får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback