MOPPEKORT!

IIIIIIIIH!!! är så jäääääävla glad! Skrev upp idag, och jag klarade det, vilket betyder = MOPPEKORT bitches!!
IIIh, vilken jävlabra dag, och kvällen tillbringas med lisa med massa godsaker och lite bad *SOMMAAAAAR*

Hoppas att ni har haft/ och ska ha en fortsatt bra dag, PUSS!
 
De här är min absoluta favoritbild av nästan alla bilder jag har på datan. Den är så standard mig och ruth så det finns inte, och dne gör mig alltid så jävla glad, vilket humör jag än är på, så ler jag alltid när jag ser den här. Den väcker så mycket roliga minnen, stunder, skratt tillsammans med min finste vän. Och därför tyckte jag att den skulle få vara med på detta betydelsefulla inlägg denna otroligt glada dag. Jag saknar dej Ruth, hur jävla mycket som hellst. Hoppas att vi ses snart, jag kommer KANSKE upp till finland nu i sommar, kanske. Hoppas på det bästa.
Jag älskar dig
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicke Nyfiken

Till Tanja! Vilken bh storlek har du?

Svar: -
ruthochtanja.blogg.se

2012-07-21 @ 10:17:53
Postat av: Tanja

Hej du ''Nicke Nyfiken''. Det anår inte dej så du får inget svar på din lilla fråga. Puss

Svar: Angår*
ruthochtanja.blogg.se

2012-07-21 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback