This is how we do it!

Jag och Tanja har inte skrivit på väldigt väldigt väldigt länge... de är lite skumt, för egentligen har man alltid nått att skriva om, men jag förstår om man har annat för sig än att bara sitta vid datan. Eller jag sitter ju väldigt ofta vid datan men jag har väl aldrig orkat göra inlägg. Men här har ni ett inlägg och lite bilder också som jag tagit från Ronjas blogg. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att jag får använda dina bilder älskling
 
 
 
 
De va de, puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: jyylia

finally ett inlägg! men hu fan e du så snygg ruth?

Svar: Haha allt för dig älskling, kolla dig själv i spegeln gmn, jag saknar dig
ruthochtanja.blogg.se

2012-12-25 @ 08:51:13
Postat av: Haaaa

Ruth! Är du med i FRIENDS-reklamen? Dendär där dom spelar basket?

Svar: hmm jag har inte sett reklamen så de har jag ingen aning om, förmodligen inte ;)
ruthochtanja.blogg.se

2012-12-26 @ 00:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback