Willys

Hej på er. LIgger här i sängen och ''datanördar mig''. Haha. Är så jävla trött, helt sick. Va trött efter skolan, och sen efter skolan vid klockan sex så va jag tvungen att packa upp massa varaor på Willys med fotbollsföreningen, fast vi var bara fem stcken och jag var ensam från mitt lag. Kul kväll liksom. Så där ggick jag runt och packa upp massa varor, och rev mig en massa på händena på alla kartonger och på magen, HUR LYCKAS JAG år bara frågan. Så nu har jag små rivsår lite här och var pluss helt slut i hela kroppen för att man måste lyfta upp massa saker och sånt. Fyfan. Men man fick iaf en kexchoklad och en fanta när vi arbetat klart, och då var klockan nio. HU. Men jag fick i alla fall lite trevligt sällskap utav Hanna,  Viktor och Crille som kom dit för min skull. Så söta.
 
Imorgon är det skolfoto, och jag har ¨fått beting första lektionen så jag får lite sovmorgon eftersom att jag tänkte ta moppen till skolan. Dock kommer jag få världens fulaste frisyr utav hjälmen då... Men det kan man fixa sen innan man ska ta själva fotot. Hoppas för guds skull att ajga kommer bli bra på skolfotot i år, skäms över de förra årens foton från Södervärn, Fyfan. Men man får väll hoppas att man har turen på sin sida och nte har en ''Fuldag'' imorgon.
Nu ska jag sussa film. PUSS// Tanja 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var där för marre :(

2012-09-02 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback