Min dag

Hej på er! Sitter och pratar med världens bästa bästis i telefon, Viktor. Och lyssnar på musik , kollar facebook och lite annat skojsigt. Kom hem för typ en timme sedan från fotbollsträningen, och när jag kom hem hade mamma bakat äppelpaaj, sjukt gott! Men har dock väldigt ont i magen så jag funderar på att ta någon mackar eller något liknade ifall att jag är hungrig, i sånna fall är det ju orsaken. Nu så ska jag ta en ducsh och fixelifixa lite. det behövs fortfarandes plockas upp alla min kläder som ligger överallt i rummet, men är inte så sugen på att ta tag i det när man kan sittat vid datan och chilla istället. Haha. S T A N D A R D.
 
Imorgon blir det att plocka fram varaor på Willys efter skolan, med några från fotbollsföreningen. Så jävla drygt. Men aja. Bloggar mer senare. KYSS// tanja
SERIÖS I DET OSERIÖSA - Beskriver mig väldigt bra om jag får säga det själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback