Dålig stil...

Jag vet det är jätte dålig stil av oss att uppdatera så dåligt men asså jag har inte riktigt orkat/"haft tid".

I helgen va jag på min kusins bröllop, brudparet var verkligen jätte fint, och den där bruden hade jätte fin klänning!
Och idag har jag varit i skolan, hade gympa idag faktis och vi spelade fotboll och vårt lag vann som vanligt :D nej men det va faktis super kul, saknar fotbollen men jag vågar inte börja i något lag för jag har hört en massa om hur dom är mot svenskar där (-.-)...
Efter skolan va jag och kollade på bio med Syster och Natalia, vi kollade på Hungerspelen och den va helt galet bra, grät som fan bara... men läste faktis ut boken i helgen också så jag va verkligen taggad på att se filmen! Fast boken va ändå bättre men vad gör de om hundra år..? 

Ska nog kolla igenom frågorna till provet som är på onsdag och sen sova, puss godnatt!
Bästa filmen och Godaste godiset!

Kommentarer
Postat av: Arg kille!

Vadfan hände med frågestunden?

2012-04-17 @ 21:21:46
Postat av: Ruth

Jag råkade radera den men den kommer nog upp så snart som möjligt :)

2012-04-17 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback