-rubrik-

Hej på er! Igår så kom fanny hem till mig och sov här, lika roligt och mysigt som vanligt! Verkligen saknad! och så åskade det ju igår, hahah, och Fanny va så sjukt rädd, haha, men jag blev faktist också lite rädd tillslut när det small till i vårat hus! De va faktist sjukt obehagligt, och det visade sig va en telefon eller något som pajat totalt. hu.
Och idag skulle vi ta en buss in till stan, men jag hade visst kollat fel busstid och vi hade missat bussen och nästa gick efter två timmar så mamma fick hämta oss vid bussen sen fick hon sjussa oss till bussen sen igen... Så jävla drygt. Men vi kom in till stan tillslut, haha. Först gick vi runt i lite affärer och kolla lite, sen träffa vi få Fanny&Clara, och vi skaffade oss popcorn och heliumballonger och hade det riktigt kul, hahah! Sen gick vi runt lite och satt på donken ett tag, mys. ♥ Älskar er tjejer ♥

Sen när jag kom hem så blev det grillat med familjen oxh gäster, umgicks då men min finfina Linn! super mys och kul!

AJ men nu orkar jag inte skriva mer, ADIOS AMIGOS //Tanja




Kommentarer
Postat av: Kerstin! :)

världens finaste tanja <3<3<3

2012-07-08 @ 01:03:21
URL: http://lundinkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback