Skolstart?...

Min dag började inte direkt bra om man säger så. Skulle som jag skev i mitt förra inlägg gå upp klockan 5, men jag kunde verkligen inte somna på natten och jag vaken hur länge som helst. Det hela slutade med att jag fick cirka fyra timmars sömn och försov mig i en och en halv timme. Vaknade utav att min lillebror kom in till mitt rum vid halv sju och frågade om inte jag skulle gå upp snart, och då hade jag en halvtimme på mig att duscha, hitta kläder, klä på mig, föna håret och sminka mig, och då fick jag panik och stressanfall (haha)... Han göra allt förutom att sminka mig färdigt men det hann jag göra på bussen sen, jag jag dessutom höll på att missa... Jaaaaaah. Sedan har dagen varit bra och dålig väldigt varierande men jag har för det mesta varit på väldigt bra humör.
Men eftersom att jag inte hann med powewalken imorse så ska jag ta och gå den nu, en riktigt lång och härlig Powerwalk nu när vädret är så fint.
Hoppas på en bättre morgondag, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback