Twitter

Hej på er! Idag är det mors dag, och jag glömde köpa present till min mamma... plussa att jag inte hade tid att fixa en heller... Men jag älskar min mamma jättemycket  och hon blev inte arg, haha. Idag har jag typ solat i nån timme, börjara få en bra rand nu, vilket känns jävligt bra! Sen så har jag Pluggat, pluggat och pluggaaaaat.

Och twittrat. Fast det gör jag varje dag, om jag inte glömmer bort det. Apropå Twitter, jag ÄLSKAR twitter. Ett perfekt ställe att bara få skriva inpulsiva saker man tänker, tycker, känner, vill göra, inte vill göra, saker man är sugen på, saker man blir arg på, fina citat, problem, saker man älskar osvosvosv. Och så får man ju läsa massa andra tweets som folk skriver, vilket brukar vara sjukt intresant! Och en annan grej som är bra med twitter är att jag tycker att det är skönt att det lixom inte är som facebook. För skriver man något på facebook som många tycker är fel och idiotiskt osv så blir det lixom så stora grejer utav igenting. Men på twitter behöver man inte tänka igenom så mycket vad man skriver, folk gör inte det man skriver till värsta stora grejen. Men bara för att det är så, så ska man ju inte öppa upp sig för mycket och skriva ut ''för mycket''. Stor tummen upp för twitter från mig! 

BTW så va de ju Esc2012 igår, och SVERIGE VANN!!! LOREEN ÄGER, FYFAN VAD HON ÄR GRYM!!!! Jag va helt i extas igår och det va super kul och läsa alla roliga tweets om bidragen som va med! LYCKAD KVÄLL!
Nu kände jag att jag borde lugna ner mig lite med mitt Twitter-snack... Aja. Nu ska jag plugga lite till och lyssna lite på musik och twittra. Haha.

PUSS//tanja







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback