(Y)


Det måste vara på liv och död,
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst,
har jag förlorat allt imorgon bitti

Du kan säga vad du vill, du kan gnälla lite till
men gör det hos min jurist för jag får säga vad jag vill
att du lägger ner din tid och att jag bränner energi
för att kunna sätta dit Mister Frej och Afasi

Signa deal med ett gäng som förstår att ribban är hög
och gör en video där kungen tar kokain från en röv
Dom som ber oss att vara tysta, dom kan ligga och dö
för vi besannar inte den formen av tiggandes bön
Men jag kokar hjärta och själ, ner i allt som jag gör
Därför jag kan gå i versen som en entreprenör

Jag förlorar bara när, någon lämnas oberörd
Så jag jonglerar med brinnande bajskorvar tills jag dör
Jag sitter här och luktar gott i händelsernas centrum
Du sitter där och ruttnar bort i händelsernas väntrum
Som vanligt tar jag på mig min största kostym
och lever om på bästa sändningstid och högsta volym

För du vet - det måste vara på liv och död
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti

Liv död, liv död - måste vara på liv och död!
Heeeey ooh, liv död, liv död - måste vara på liv och död! (x4)

Det måste vara på liv och död om jag ska göra det här
Vill kunna se mig själv i spegeln om jag blir pensionär
Då finns det ingen mera kung, det är okej att vara fag

Jag och Herbert var förändring, vi var del av det där
Å vi såg skiten vända och vi tog våra chanser
Fast hela rap-scenen gick baklänges och med cancer
Acnet satt i ansiktet, inte märket på jackan
Flera hundra skitungar skulle lära sig att rappa
Allt var vackert, fast min lägenhet var full av aspest

Du var min bästa vän, fick alltid äta av din matsäck
Jag grät men din mamma när dom stängde igen din matsäck
Ringrostig duvunge kommer alltid vara fastspänd
Står här vid botten, din musik är helt unik,
om du stannar kvar i Ronneby så kostar det ditt liv
Det här är på liv och död för mig,
ifrågasätter du den saken är du död för mig!

Det måste vara på liv och död,
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti
Det måste vara på liv och död,
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti

Liv död, liv död - måste vara på liv och död!
Heeeey ooh, liv död, liv död - måste vara på liv och död! (x4)

Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti
Det måste vara på liv och död,
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti

''Så jag jonglerar med brinnande bajskorvar tills jag dör'' ''kungen tar kokain från en röv'' haha, de va då en jävla mongo låt text, haha! men låten är endå en stor tummen upp!

SLängkyssar//tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback