Big Love!

Idag har jag varit i skolan till 14.15 och efter det så drog jag till stan med Liv och bara kolla på kläder och snackade. Så åkte jag hem någon gång vid 4/5 tiden, och efter det har jag bara chillat orkade inte göra nått efter att jag kommit hem.
Imorrn har vi sportdag med skolan och då drar man  typ och åker skidor, slalom, snowboard, går på promenad eller nått sånt liknande så det kan nog bli rätt kul, fast jag har inte åkt snowboard på kanske 2 år så vi får se hur det går :/ Och så har jag ingen aning om ifall jag har lektion innan eller inte, men om de skulle vara så så kan dom räkna med att jag inte kommer vara där..

Asså jag vill hem till Gotland och bara träffa alla kompisar, saknar er jätte mycket bara så ni vet..! 

Tror jag ska gå och lägga mig snart faktis så att jag orkar upp imorgon, hehe.. 

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback