slutkörd

Är så sjuuuukt trött och har ont på ett ungefär, ÖVERALLT. Har spelat destrikts match idag mot 96orna. Känns ganaks ovant att spela med ett annat lag men det är sjukt kul ändå för att alla är så dukttiga! vi vann med 4-1, sjuuukt bra jobbat! Sen så hade vi träning sammtidigt men jag han träna i 45 minuter iaf. va så sjukt trött sen på vägen hem... Men när jag kom hem tog jag en lång skön dusch och sen kom en släkting och så fick jag lite presenter i efterskott, NAJS, sen blev det lite tårta osd. och nu sitter jag här i myskläde och ska plugga matte för en gångs skull, haha. Det kommer min mattelärare att gilla.

 BLoggar lite senare, HA EN FORTSATT BRA KVÄLL, PUSS// Tanja


ÄLSKAR DENNA LÅT, ÖRONORGASM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback