Jag saknar dej.

Hej på er. För det första vill jag bara säga en sak till den finste personen jag vet, till min Ruth:

Jag saknar dej. Så otroligt jääävla mycket. Du anar inte. OCH. Jag älskar dej ♥




OCH NU tänkte jag rabbla på lite vad som har hänt denna vecka...
I måndag när jag kom till skolan så kom jag på att jag skulle jobba i bibiloteket, haha, med Alex. Det var sjukt drygt i början men sen blev det rätt soft/kul, förutom att Alex inte orkade göra så mycket så jag fick gör nästan allt. standard. Sen på kvällen hade jag destirktsträning.
I går (Tisdags) så va det soaré efter skolan, Clara som ska spela min låt va inte tyvärr inte där så att det blev inte så mycket öva på min låt, men det kommer jag ju får tid till att få göra vid massa massa massa andra tillfällen. O sen på kvällen hade jag ftbollsträning.
Idag så va det bara en helt vanlig skoldag, helt okej dag. När jag kom hem så åkte vi iväg och åt mat hos några sen drog vi hem hit igen och nu ser dom på film, och jag pluggar moppe...  Fyfan säger jag bra. DÖ SVÅRT. Blä.  OCh nu ska jag fortsätta med det, 178 sidor att läsa, tjohejvadkul.

Bloggar kanske lite senare, slängkyssar // Tanja


 ROSA BILD, heheheheheh hihihiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback