''I miss how happy I was with you...''

hej på er! Ruth kan tyvärr inte blogga ikväll, men jag kan, och det är ju tur att nån av oss bloggar för vem vill läsa en blogg som det aldrig skrivs på...? hehe.
 Gårdagen/dagen med fanny var sjuuukt kul! massa mys och roligheter! Vi såg på en film som hette Devil igår, ganksa läskig faktist, eller fanny sa det, jag somnade nämligen precis när det läskigaste hade börjat bryta ut och vaknade när filmen var slut, haha, jag var så jäääävla trött, hade ju varit på fotbollsträning och sen åkt hem till fanny igen efter det haha, kände mig jätte taskig som somnade när vi skulle ha så kul... För sen när filmen var slut så va jag sjut dryg (förlåt för det...) och tyckte att vi skulle gå och lägga oss, haha. aja... När vi vaknade i morse så va jag iaf på bättre humör, fast mitt morgon humör brukar ju inte direkt va på topp... Eller hur ruth? Och vi gjorde brunch som bestod utav ägg, bacon, juice och apelsinbitar, jättemumsigt! sen så såg vi på en till skräckfilm, the collector, sjukt äcklig... sen gjorde lite annat, sen tog jag bussen till stan, sen bussen hem. och här hemma har jag och lillebro gjort pizza och sett på tv och bara chillat. Mamma och Pappa är på nån grej och kommer hem i natt typ.

Oj vad mycke ''sen, och sen, och sen'' det blev... hu.

Imorgon är det Träningsmatch, TAGGA! NU KÖR FÖRFAAAN.

SLÄNGKYSSAR // tanja







BTW! RÖSTA PÅ DANNY I MELLODIFESTIVALNE, HIHI.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt morgonhumör är det bästa min fina.. hehe

Lycka till på matchen!

2012-03-10 @ 22:27:36
Postat av: tanja

Haha, måste nog bättra mig lite... Tack, det kan behövas! LOVEU

2012-03-10 @ 22:35:31
URL: http://ruthochtanja.blogg.se/
Postat av: eira!! <3<3<3<3

tanja han vann inte jag e så jäkla besviken! :´( <3

2012-03-11 @ 15:28:33
Postat av: Claris Nilssis

DU ÄR SÅ FIIIN

2012-03-13 @ 20:53:26
Postat av: tanja

DU ÄR FIN CLARAAA

2012-03-17 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback