Hungrig!

Haha som rubriken lyder... Jag är typ hungrig hela tiden!!! Jag har inte tänkt på det men det är faktis rätt kul att äta, liksom bara få i sig något gott, jag vet jag är lite depprimerad osv men det går väl över om några år eller så... 
Ska iaf dra ut och springa nu eftersom att jag inte va ute och sprang igår, eller i mina drömmar var jag det men det gälls inte. 
Ja igår så slutade jag 13.45 så jag drog hem på en gång eftersom att jag inte orkade göra nått, så när jag kom hem åt jag mellanmål och så skulle jag bara vila lite och då somna jag och så vaknade jag vid 18.00 och så åt jag nått och så gick jag och la mig igen och så vakna jag vid 21.00 och åt igen och så satte jag mig vid datan men orkade inte blogga så när jag hade kollat fb så gick jag och la mig och så började jag halv 12 idag så jag fick lite sovmorgon, hehe.
Och efter skolan va jag med Miksu och Kiira och så bara chilla vi typ fast dom skulle plugga till ett prov som jag inte behövde ha för jag är ju så "smart".. Men jag stack hem någon gång vid 8 iaf. ;)

Men NU ska jag ut och springa så ha ett trevligt liv, var ni än bor, så har jag också det :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback