Sol o bad

Vaknade runt 7 av att Lollo kommer och väcker mig och Cassnadra fast ingen av oss går upp då och en halvtimme efter frågar Cassandra varför ingen har väckt oss för...
Jag stack hem till Eves lägenhet och var barnvakt och gav dom frukost osv. Sen stack jag och Cassandra till skolan och så va de någon Rebusjakt som hela skolan skulle va med på, och det var faktis helt okej. Efter skolan drog jag hem och kollade om småglinen hade det bra och det är klart, dom satt i soffan och kolla på läskiga filmer o.O Sen runt 5 kom Chris och Cassandra och hämtade mig så stack vi till Kallis och bara Chilla galet, jag är stolt över att jag faktiskt badade. Helt alone men det funkar!
Va och kollade på fotbollsmatch och det gick helt bra för vårt lag(stenkyrka) i andra halvlek tyckte jag :)
Men puss på er!




kärlek till alla människor, fattiga o rika, dumma o snälla, fula o fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback