trött

hej på er, är trött som faaaaaaaaan. Jobbade igår, jobbade idag, och jobbar alla andra dagar också den här veckan förutom lördag och söndag... Och jag har börjat klockan 8 de senate två dagarna, och jag måste cykla till jobbet, så jävla drygt att cykla från Martebo till stenkyrka halv åtta på morgonen, men man kommer igång jävligt bra iaf. Och en till sak som faktiskt är väldigt possitiv är att man slutar klockan tolv, så man har hela eftermiddagen/kvällen på sig att va med kopisar osv vilket jag tycker är sjukt nice. Men mitt jobb är faktist kul man får lära sig väldigt mycket, vilket alltid uppskattas!
I alla fall, efter jag jobbat klart idag så va jag med bästa Alexadra, vi bara softa som fan hela dagen, såg på one tree hill, snacka, skratta och bara hade det mys. Love you. Kom hem nu vid åtta, och vet inte riktigt vad jag ska göra nu, se lite tv eller något, får se.
 
LÅT TIPS HAR JAG OCKSÅ TILL ER BITCHES, eheh.
 
 
Helskön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback