Sorry guys

hej på er! förlåt för att jag inte bloggade igår med hade fullt upp med fotbollsträning och gäster som kom hit för att fira mig och lillebror! Fick massa fina presenter pluss moppekurser, moppe (som jag fick för ett tag sen) och så ska jag få en hjälm men den får jag lite i efterskott.

Igår började big brother, LOVE, ska se varenda jävla dag, det har jag bestämt.

Haha, idag så gjorde jag en lista i skolan på vad jag ska plugga i varjedag, när jag har träningar OSVOSVOSV, och sen på bussen på väg hem, så får jag världens jävla cp-panik-ryck för att jag kom på att jag glömde den i skolam, så himla typiskt. men jag ska skriva av den på typ tre andra lappar så jag kan ha en i skolan, en i mitt rum, en i min jacka och en i köket. haha, denna vecka är jag kontrollfreak. Och så måste jag BÖRJA packa tills på lördag, för då åker jag till fjällen! :D OCH SÅ FYLLER JAG ÅR PÅ LÖRDAG, blir superglad om man ringer/smsar och säger grattis för att jag ska sitta på en buss hela dagen och tråka så ring och smsa mycket, TACK. och eftersom att jag är i fjällen så kommer jag inte att blogga en vi får väll hoppas på att ruth uppdaterar bra!

Aj men nu så ska jag plugga lite bajsSO, heh.

SLÄNGKYSSAR // tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback