''see this smile? It's almost as fake as the time you said you loved me.''



Hej på er, är gaaalet trött, och jag antar att jag inte är ensam om det... skolan idag var helt ok, halvsov på den näst sista lektionen, och det ända jag kunde tänka på va att få lägga mig och sova i min underbara säg, LOVE. Men det har jag inte tid med för ens vit typ tio eller nånting, ska plugga ( bland annat till mitt FUCING omprov i biologin... ) och sen ska jag städa en massa, för på lördag kommer det gäster hit för att fira mig och lillebror, (min lillebror fyller år på söndag den 19 och jag nästa lördag den 25 men då är jag i fjällen på konfirmations läger ) och på söndag kommer ännu fler gäster för att fira oss. För att jag är ju i fjällen på min födelsedag som sagt och då tyckte vi det va smart och fira oss båda sammtidigt på min lillebors födelsedag. Yey.

Nej men nu så ska jag plugga lite medans jag väntar på mat, jag är as hungrig. Och på tala om mat, i skolan idag så åt vi världens jävla snusk mat, de va typ nån jävla kolpuddig, VIDRIGT... haha, var bara tvungen att skriva det.
SLÄNGKYSSAR // tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback