Igår + Idag

Hej på er. Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag va för det första i skolan, sen åte jag på donken med Lisa och Sandra för att sen skulle vi på MOPPEKURS, hihi. AS NAJS MED MOPPE JO. Min är blå och skiftar lite i lila. heh. Och efter kursen så drog jag hem till Evelina till hennes nya lägenhet, hade en supermysig kväll med glass, chips, tjejsnack och sklart mycket skratt! Och så såg vi på ''Never back down'' FYSATAN SÄGER JAG BARA, FYYYYYSAAAATAN. Skit snygga killar med i den filmen, WOW! fett hett.

Och idag så va jag i skolan, har inte gråtit så här mycket på länge, speciellt inte bland så mycket folk som i skolan, men jag klarade inte av att hålla tårarna inne, har gjort det tillräcklingt länge nu... Sen efter skolan så va jag på stan en stund med massa underbara människor, mycket gråt då med. Sen nu har jag varit på träning, sjukt skönt att träna faktist, rensa huvudet lite lixom. Och nu ska jag ta en dusch, och kanske snacka lite skype eller nått.




Här har ni trailern till ''Never back down'', Asså jag verkligenverkligenverkligen rekomenderar den här filmen, en av de bästa jag har sett faktist.

SLÄNGKYSSAR// tanja




-KLICKA HÄR-

Jag älskar dej Ruth, du är den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback