Hatar måndagar!

Min dag har typ varit lite tråkig, eller den har ju haft sina fina stunder som alla andra dagar. Men som sagt det är måndag så vad kan man förvänta sig liksom ;)

Har gått i skolan, en helt vanlig ganska tråkig måndag men den va faktis ovanligt chill hehe.. på svenska lektioen skulle vi rätta våra berättelser som vi gjorde förra terminen, men jag hade inte fått tillbaka min berättelse så jag hade inget att rätta. Det va ju skönt jag slapp göra något på den lektionen. När lektionen slutade så träffa jag på Elias, Lukas och Edvin i korridoren, vi snackade lite och så började vi snacka om hur korta bambi och jag va och Elias påstod att han började växa ikapp mig så jag skulle bevisa för han att jag inte va så kort, så jag tog av mig mina högklackadeskor och så visade det sig att jag inte va så kort men dom skulle på lektion så dom drog och då träffa jag på några andra bästisar och dom fråga vart mina skor va, så jag gick tillbaka och kolla men då hade visst Elias, Edvin och Lukas kidnappat mina skor så jag gick ner och då fick jag tag på Lukas innan dom började och han sa att mina skor låg vid Clara och Ellen så jag hitta skorna tillslut. :)

Slutade inte förrän halv fyra så jag va ju lite trött sen när jag skulle till stan med Diana.. men vi drog till McDonalds med Carl och köpte chokladmilkshake så min dag räddades! Och när jag kom hem så fick jag en glad nyhet!  Jag åker inte förrän med morgonbåten på lördag så jag kan ju hitta på något kul på fredagkväll. ;)
Puss/ Ruth

Kommentarer
Postat av: you know

varför har ni harmat clara och cassandra med headern..

kommer ni inte på något eget?

2012-02-13 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback