Hiss & Diss

 
 
Max Factor False Lash Effect Mascara Purple Limited Edition
 
HISS
 
Jag vill hissa den här mascaran som heter ↑ (det som står i fet stil under bilden). Den är verkligen grym, har köpt den dom fem senatse gångerna jag köpt ny mascara. Man får fett fina och fylliga fransar utav den och den är sjukt bra enligt mig helt enkelt. Den är lätt att tvätta bort sen efterdagen med lite tvål och vatten också liket är bra tycker jag. Ett litet minus med den är att den är så dyr. de flesta gånger jag köpt den så kostar den 169kr, men det är det faktiskt värd. Ett litet minus till är att den tar slut ganska snabbt, men det är ju olika från person till person hur mycket mascara man använder. ''bosten'' på mascaran är väldigt bra också, det är väldigt lätt att aplicera med. Den passa mig jättebra i alla fall!! så den här får en hiss utav mig
 

 
DISS
 
Den här mascaran köpte jag samtidigt som den ovanför, och jag ångrar mig sjukt mycket att jag köpte den. För det första va den lika dyr som den över, för det andra, den var jättesvår att aplicera, den liksom kladda runt ögonen och det va svårt att ta bort färg som kom bredvid fransarna på ögat/runt ögat, den satte sig verkligen bra. och för det tredje så vad det SKITSVÄRT att tvätta bort den sen på kvällen när jag skulle ta bort sminket. Jag försökte tvätta bort den 7-8 gånger med både tvåll & vatten och med sminkborttagningsmedel.Och det värsta är att det fortfarande lsitter kvar lite. men det står ju i och försig på den att den ska hålla i upp till 24H men det ska väll ändå gå att tvättabort den? Men det som då va bra med den va att den höll så bra, jag tror att den kan vara en riktigt höjdare om man ska resa utomlands och vill ha mascara och liksom kunna bada och sånt fast att mascarar fortfarande ska sitta kvar. ¨Då kan den ju faktiskt vara en riktig höjdare. Men bara och ha på vardagar va det för mycket krångel för min del. Så den här får en diss utav mig.
MAX FACTOR False Lash Effect 24h Mascara
 
PUSS och GODNATT // Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback