Sorry sorry

Har inte hunnit blogga på några dar, känns som en evighet faktis... men jag har typ inte varit hemma, eller jag har varit hemma men inte på dagtid.
...
Fredag:
I fredags började vi med hemkunskap i skolan klockan kvart i 10, och på hemkunskapen gjorde vi munkar. Dom blev helt underbart goda, och så hade vi en sån där tävling där den som slickar sig om läpparna först förlorar och det blev jämnt mellan mig och Milena. Efter skolan så va jag med Taylor, och så stack vi till Brunnsparken och träffade lite folk och senare på kvällen tog vi bussen till Drumsö och träffade folk där.
...
Lördag/Söndag:
Igår så träffade jag först Taylor och Cessi på stan och köpte lite nödvändiga saker till vappen. Efter det gick jag, Julia, Miksu och Ada till Brunnsparken och träffade lite folk. Lite senare stack vi till Alec och hade de lite tråkigt så Julia jag Miksu och Ada gick till Mcdonalds och köpte mat, sen gick jag och Julia tillbaka. Och så hade vi de trevligt, Julia och jag kom hem typ halv 2 och sen fixade vi till oss och stack ut igen för vi bestämde oss för att dygna och då kan man lika gärna göra det ute. Vi hade det skitkul, haha! Vi levde nattlivet helt enkelt ;) Och sen stack vi hem till mig fixade oss och stack hem till Alec och åt frukost och så somna vi i hans säng och så blev vi väckta av Julias mobil som ringdem runt 9-10 tiden. Julia skulle hem så jag orkade inte heller bli kvar och så när jag kom hem åt jag igen och så somnade jag någon gång vid 12 och blev väckt av mamma vid 5, och som straff för att jag kom hem så sent på lördan va jag tvungen att följa med på någon kyrkgrejsimojs... och det va så tråkigt!
...
Men jag har faktis haft en grym helg, hoppas ni också har det. Och helgdagarna är inte slut än, vi är fortfarande lediga på måndag och tisdag och jag vet iaf vad jag ska göra, hihi!
Ha det så trevligt på vappen imorrn! Puss
My ♥
bäst i klassen... (seriöst) :D
Julia you look like a model but so much more beautiful.
I'm proud of you
Finally...

Kommentarer
Postat av: tanja

julia borde ju seriöst bli modoll, omggggg vad snygg!

2012-04-30 @ 08:40:41
Postat av: Anonym

Kan ni lägga upp svaren, tror ni glömt bort dom helt..:( :))

2012-05-03 @ 17:02:01
Postat av: Anonym

vart har julia köpt sin jeansjacka? den var snygg! :)

2012-07-07 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback