Kusiner!

Har inte gjort så mycket idag faktis, sov till typ två okej 3 kanske de va men det va skönt o sova! Jag hatar när det blir sådär kallt också när man stiger upp ur sängen för då vill man ju inte gå upp och då somnar man om... en anledning till att jag inte vaknade tidigt... Men jag blev iaf väckt av min farbror som kom in i rummet och sa att jag skulle komma och äta frukost och att det snart va dags för middag. och sen så har jag typ spelat pingis med mina bröder och kusiner :) tänkte dra och lägga mig nu faktis för i morgon bitti kommer Tanja, William, Eve och Alvina hit så måste ju vakna tidigt och hämta dom vid båten! Jag har saknat dom... men iaf puss godnatt!

Lakrits, asså jag har kanske inte sagt det, men jag gillar lakrits... Jag brukar alltid bita av den där lakrits biten av Tanjas dödskallar ni vet dom där röda och svarta, nu vet ni iaf puss igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback