Klumpiga j*vel!

Det första som händer mig när jag går utanför dörren påväg till skolan är att jag snubblar ner för trappan och skrapar upp händerna och knäna och får skit oooont och så fick jag gå och tvätta av mig, sen när jag tvättat av mig går jag till skolan, och när jag kom dit så kollade jag på provschemat att vi skulle ha provet i klassrum 10, men vi har inget klassrum 10 liksom(damp). Men jag hittade iaf dit med lite hjälp av några lärare och jag tror att jag iaf kommer få godkänt. Och resten av skoldagen va helt förjävlig... jag va så trött och hade så ont i hela kroppen av olika anledningar... slutade kvart i 1 som tur är annars hade jag nog stuckit hem.

Och när lillesyrran kom hem stack hon till affärn och köpte lite choklad till mig! Min dag är räddad! ska nog ta och kolla på film elr något nu, ha en bra dag, Puss!
love my life...

Kommentarer
Postat av: Olivia och Molly

Hej vill bara att alla ska kolla på videon ! klicka på länken http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc eller sök på youtube : Kony 2012

Och klicka på videon som är 29 min 59 sek ! berätta om honom och skriv om honom på facebook och massa andra sidor om du har ett hjärta !

2012-04-18 @ 16:30:42
URL: http://duochjagforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback