Jag älskar Emelie Olsson

hej på er! idag så har jag gått i skolan, haha, se så hade jag omprov, på omprovstiden. Jag tyckte faktist att det gick rätt bra, viket känns grymt! Sen så va det soaré, och det gick bra då oxå faktist! Förre veckan hade jag varit sjuk så att min röst lät helt förjävligt men idag gick det riktigt bra faktist! Efter en stund på soarén beslöt sig jag och Emelie att vi skulle dra och köpa lite godis och snacka lite, bara chilla lite ute i solen lixom. Det hela sutade med att tårarna rann som fan utav skratt, men det är ju inte direkt något ovanligt när det gäller oss två, hahah! Grymt kul och mysigt va det iaf! Jag älskar dej emelie.
Nu har jag pluggat i över en timme och ska ut och springa för att det är så jävla skönt springväder ute nu, L O V E. Hoppas att nui har haft en duglig dag som jag, LOTS OF LOVE // Tanja
hahah bild från i höstast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback