Jaaaaaah...

Hej. Jag har inte bloggat utav samma orsak som Ruth, jag har inte orkat/''haft tid'' eller tanke på att blogga. MEn nu är vi båda tillbaka här igen och ska försöka uppdatera så gott vi kan! BTW, det är många som har frågat om svaren på frågestunden, och dom kommer... Dom skulle ha kommit tidigare men ruth råkade typ ta bort hela jättelånga inlägget med allt som jag hade fixat och när hon skrev det till mig så började jag as garva, för att det är så jävla standard oss, haha.

iaf. Idag va det fjärde dagen i rad som jag tränade fotboll, är helt slut nu och ska gå och lägga mig. och för er som vill vet så va mitt påsklov det tråkigaste lovet jag någonsin varit med om efter att jag kommit hem från finlad. I finland va det as kul, speciellt att få träffa min allra bästa! LOVE YOU.

Nu ska jag sova. haha. PUSS!// tanja



bild tagen i helgen

Kommentarer
Postat av: Ruth

Du gjorde mit lov, och dom dagarna jag inte hade lov!!! Jag saknar dig älskling!

2012-04-19 @ 17:42:06
Postat av: tanja

Och du gjorde mitt, du är bäat!! Jag saknar dig med finaste!

2012-04-19 @ 17:56:10
URL: http://ruthochtanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback