Grattis älskling!



Min älskling fyller fjortis idag! Du ska veta att jag är världens stoltaste storesyrra till dig! Alla minnen vi har tillsammans asså dom är oslagbara! Jag kommer ihåg dom dagar du va sjuk i sexan, du ska veta att dom dagarna va dom tråkigaste också! Du och jag gjorde allt tillsammans tills våra fuckade lärare särade på oss och satte oss i olika klasser i 7:an! Jag tror nog ändå att de va vi som gjorde dagarna för lärarna i stenkyrka om lärarna inte hade haft oss hade dom säkert tagit livet av sig! Du ska veta att det är väldigt tomt och kallt där du brukade sova vid min sida, det känns inte normalt att inte se dig minst 5 gånger i veckan eller äta din pappas goda pannkakor på torsdagarna! Jag "hatar" dig fortfarande för att du alltid är bättre än mig på att äta pannkakor, men när jag kommer hem igen ska det fan bli ändring på det! Saknar den där sommarn du sa "det känns inte som sommarlov utan dig rutan" när jag hade kommit hem från Norge! Det är nått inom mig, som ett hål som skriker efter dig! Och jag saknar när du kramar mig tröstande om jag mår dåligt eller när vi ligger i din säng och bara snackar om allt! Du är saknad Dina! Älskar dig mest och jag vet att det finns massor av folk som har gjort din dag speciell och jag önskar att jag kunde va en av dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback