Gå...

Började skolan klockan kvart över 10 idag så de va faktis helt chill, men jag va ändå sååå trött när jag vakna så jag tänkte inte gå första lektionen men sen så kom jag på att jag redan hade så mycket frånvaro så jag ville inte ha mer... Hehe slutade kvart över 1 idag också och träffade Liv och vi drog till stan och köpte godis... jag vet att jag har ätit mycket godis den här veckan men jag har mina anledningar... och efter det stack jag ut på promenad med Taylor så jag brände säkert lite fett på de ;)
Sen imorrn har jag prov och jag har inte ens tagit upp boken och kollat i den, men jag orkar inte så jag skiter i det. Asså jag har faktis inte ens haft 4 Geografi lektioner och vi ska prov på 8 kapitel så det är inte så skumt att jag inte fattar ett skit...

Nu ska jag sova, puss GodNatt

Jag vill ha blont hår igen...!

Kommentarer
Postat av: Tom/John

Du är för smart för skolan Bästis ;)<3

2012-04-20 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback