Brandstationen ♥

Hej på er! Idag så va klassen på brandstationen, och det va SKIT KUL! Jag vill bli brandman när jag blir stor, så jävla grymt. Brandmän är mina förebilder från och med nu, RESPEKT säger jag bara. Vi fick släcka eld med på mass olika sätt och MASSA annat som jag inte orkar skriva. Men det va verkligen sjukt jävla kul! Bjuder på bilder istället för text, PUSS// Tanja
Mats och Vera. RESPEKT, så jävla coola.
JAG ÄLSKAR ATT VARA BRANDMAN ♥
Lisa & Sandra
Hanna släcker elden, hihi.
Jag är en brandman, iiiiiih
Sötaaa
Så otroligt jävla söööööt!
hehe.
Fire.
adhdbild.
Gulle-Sandra
henisch
Sandra
Världens coolaste
SÖT
SÖT
VI ÄR SÅ JÄVLA COOLA ♥
SÖT
Slangen you know.
TAJS ASS. hahahaha.
Nu fick ni lite att titta på, men dom flesta kanske redan sett alla bilder på facebook men aja. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback