Big fail!

Till er som undrar vad som hände med frågestunden så råkade jag nog radera den, eller asså det är en lång historia... fast egentligen inte men den finns inte längre, men den kommer upp så snart  som möjligt :)
Idag har jag gått i skolan till kvart i fyra!!! asså det va helt galet vad trött jag blev... men efter skolan drog jag till biblioteket och skulle kolla om dom hade andra boken till hungergames (fatta eld) men nej den va utlånad så jag lånade gossip girl boken istället (Y). När jag kom hem så va de meningen att jag skulle plugga men asså det blev aldrig så och så gjorde jag inte de igår heller så vi får väl se hur det går på provet i morgonbitti, men jag tror jag ska ta och plugga lite nu? :S
Puss på er!
not baaad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback